Julklappar från CoolStuff



Pojkvännen tipsade mig om DETTA inlägg igår. Jag skyndade mig att dra iväg ett mail, och några timmar senare hade jag fått svar. 400 spänn att testa julklappar för. Man tackar!

Håller för fullt på att spana in vad jag ska shoppa för kul - det är inte helt enkelt.

Och du... Du har dagen på dig att anmäla dig som testare.

Det finns verkligen hur mycket roliga saker som helst där. Dessutom är det stor humor att läsa deras produktbeskrivningar :-)

Hade jag haft en microvågsugn hade jag definitivt beställt dessa tofflor pronto. Helt genialiskt, vetevärmare i toffelformat. Det är nästan värt att skaffa en micro bara för dem.

Perfekt julklapp till barnen är Gelli-Baff. Ett pulver som förvandlar badvattnet till slime.

På tal om slime så kommer jag osökt att tänka på CyberClean. Nån form av slime som du kladdar ut på tangentbordet och VIPS gör det rent från äckliga hudrester, förkylningsbakterier, hårstrån och annat snusk. Detta blir definitivt en julklapp som kommer att slås in till juldagens paketlek. Sen en till mig själv oxå.

Tycker du inte att något av mina tips duger så varför inte testa CoolStuffs julklappsgenerator? Ställ in ålder, kön och vad klappen får kosta, sen får du upp ett gäng förslag.
Eller så söker du i någon av kategorierna:
Billiga julklappar | Julklappar till barn | Julklappar till henne | Julklappar till honom | Julklapp till flickvän | Julklapp till mamma | Julklapp till pappa | Julklapp till pojkvän | Julpynt | Roliga julklappar


Kommentarer
Linda säger:

Vad kul.. jag vill också testa...

2010-11-17 | 21:02:11
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Underbara Juletid säger:

Grattis vad kul, skulle man kanske testa ;)

2010-11-17 | 22:02:04
Bloggadress: http://julen.gladers.net
Linda säger:

Svar: Hur kan du veta att jag gjort snygga lyktor när jag bara visar en pyttebit, tokfia... (fast du har rätt - dom blev jättefina)



Och jag har mailat. Men jag har inte fått nåt svar. Fast jag får säkert bara 100, även om jag vill ha lika mycket som du!

2010-11-17 | 22:13:48
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Ica (Tomtens Dotter) säger:

Linda: Äh, tokfia kan du vara själv! Tror du att du kommer att få svar runt 22 på kvällen eller under kontorstid?



Underbara Jultid: Tycker absolut att du ska testa :-)

2010-11-17 | 22:19:09
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

hi hi jag var också sugen på tofflorna, men näe, blev lite annat - ska bli kul å se ditt inlägg med grejor senare! KRAM

2010-11-18 | 12:32:47
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback