Ätbara tomtar till glöggfesten?

Håller på att klura på vad som ska få rum på glöggfesten. Jag har mina beprövade recept (se HÄRHÄR, HÄR och HÄR) men försöker att hitta på något nytt varje år. Vem vet, kanske detta blir årets nyhet?



Toksöta tomtar som är gjorda av Baby Bel-ostar. Idén och beskrivningen har jag hittat på bloggen Cute Food For Kids. Nyfiken på hur man gör? Då får du knalla vidare :-)

Här är det lite fullt upp. Mamma och pappa är på besök och ja... Datortid är definitivt nedprioriterat. En annan gång... Men vi har i alla fall hunnit smaka årets Loimu. Vi skulle egentligen ha smakat den sista glöggen från Tegner&Son också, men vi fick inte upp flaskan.


Kommentarer
Melody säger:

Så söta tomtar! Vore ju kul att göra till barnen, men de skulle nog
tro att det är godis!
Ha en bra kväll med föräldrarna
Melody med matte som älskar titta in i din blogg

Svar: Ost ÄR godis :-))
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-17 | 19:18:23
Bloggadress: http://melodyshihtzu.blogspot.se/
Johanna säger:

Söta!

Svar: :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 08:28:24
Bloggadress: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Fridolin säger:

Söta men blir det några julklappar om man äter upp tomten? Jag är väldigt nyfiken på dina andra recept men länkarna fungerar inte för mig...

Svar: Åhh tack! Nu har jag uppdaterat länkarna, vette tusan hur jag hade lagt in dem!! Hmm... Jodå, nog borde man få klappar även om man äter tomten. Annars borde det inte vara nån större marknad för chokladtomtar? :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 09:50:31
Bloggadress: http://fridolinsjul.blogspot.se
Fridolin säger:

Sant och det säljs ju en himla massa :) Tack för de nya länkarna!

Svar: Tack för att du uppmärksammade mig på att det var fel!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 10:16:38
Bloggadress: http://fridolinsjul.blogspot.se
Emma says style, love & rock and roll. säger:

så söta, vilket bra tips!

Svar: Visst är det toppen :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 13:36:21
Bloggadress: http://emmasays.se
Victorias Jul säger:

Men vilka söta dom kanske man ska ta och göra. Ska kolla in hemsidan och kika

Svar: Mmm de är toppensöta! Det finns en risk att de dyker upp på glöggfesten :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 15:31:19
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se
joe strummer interviews säger:

Hey! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords
but I'm not seeing very good gains. If you know of any please share.
Kudos!


Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback