...där jungfrun dansar

Vilket knepigt väder det var igår. Sol, regn, duggregn, sol, och sedan regn igen. Febern gick över redan igår kväll, och idag känner jag mig lite energisk. Har börjat röja lite ute i "trädgården" - men kom på att det kan vänta en timme. Då har solen kommit runt.

Så här såg det ut hos mig igår:



Regnmoln. Vackra att titta på - men man vill inte befinna sig under dem...



När den här bilden togs stod jag i dörröppningen och försökte skydda kameran från regnet. Det verkligen SPÖREGNADE, men solen sken.



Vi har verkligen världens vackraste solnedgångar här på Jungfrudansen.



Sent på kvällen var det milt och regnfritt. Så det blev ytterligare en kopp choklad på uteplatsen innan det var dags att sova.


Kommentarer
Queen of Kammebornia säger:

Varm choklad :) vilket spännande väder det är när det är så där-mäktigt liksom.

2012-05-13 | 21:27:09
Bloggadress: http://queenofkammebornia.blogg.se/
Erica AKA Tomtens Dotter säger:

@QueenOK: Varm choklad :-)

Och jo visst är det så! Fashinerande att bara sitta och titta - speciellt när man inte har något bättre för sig.

2012-05-14 | 22:50:18
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback