Hemligheten avslöjas...

Det här med julswappen var en kul grej! Det vill jag vara med om fler gånger. Det har varit jättekul att få paket varje morgon, det har varit kul att följa bloggen och se vad alla andra fick och jag vill väldigt gärna göra om detta nästa år igen.

Lite klurigt var det att hitta 24 presenter. Budgeten var 440 kronor. Jag landade på 456 kronor, men jag trooor att det är okej, jag lär knappast bli hängd för den sakens skull :-)

Jag var tomte till:
En tjej som heter Marica, och ni hittar hennes blogg HÄR.
Marica, jag vill att du ska veta att det har varit jätteroligt att följa dig. Det har varit skitkul att se att du blivit glad över julklapparna och att jag lyckats hitta rätt.

Om någon annan är nyfiken på vad jag stoppat i paketen till Marica så kan ni se det HÄR.

Detta är ett tidsinställt inlägg. Jag kommer att uppdatera det senare (eller skriva ett eget) om vad jag fått och vem som var tomte till mig.


Kommentarer
Marica säger:

Tack så mycket underbara Erica för att du förgyllt mig decembermånad med underbar presenter. Har inte hunnit med att uppdatera de 3 sista men det kommer i morgon. Har njutit av trevlig julmys med familjen här hemma hos oss. I morgon ska jag prova på din Chilisylt måste först inhandla lite ost eller så ;-)



Kram och god fortsättning på julen!

2011-12-25 | 00:55:44
Bloggadress: http://englating.se
M i n d i säger:

Tack för att du var med fina du. :)



Kram

M I N D I

2012-01-08 | 19:55:12
Bloggadress: http://mindisrosadagar.blogspot.com
Erica AKA Tomtens Dotter säger:

@Marica: Det var himla roligt att vara tomte åt dig, och jag är så glad att du gillade presenterna.



@Mindi: Tack för att du ordnade detta. Och tack för att jag FICK vara med.

2012-01-08 | 20:37:10
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback