Årets julkort

Det blev några stycken till slut. I onsdags kväll satt jag i vild förtvivlan och pysslade ihop dem så att de skulle kunna postas på torsdagen och på så vis (förhoppningsvis) landa i folks brevlådor och på andra människors hallmattor idag.



Men jag måste ju säga att det är betydligt smidigare idag än vad det var "förr i tiden" att skicka julkort. Hitta.se kan underlätta livet emellanåt. I alla fall när det handlar om att leta julkortsadresser till folk som har ett efternamn som lite mer ovanligt än Svensson... (hint hint) Men vissa adresser har jag kvar sen tidigare år så klart. (hint)

Förresten: På söndag är det dags för reportaget i Expressens söndagsbilaga. Bara så att ni vet...

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Lisa, studentliv och politik säger:

Bloggar idag om regeringens helomvändning angående FRA och hur MUF ställer sig mot detta. Bjuder in till öppen debatt i kommentarsfältet, titta gärna in och lämna din åsikt :)

2011-12-16 | 11:38:29
Bloggadress: http://lisaklingblom.blogg.se/
Linda/Candygirl säger:

Men tack gulle dig - så glad jag blev - och förvånad... men... kan du inte ta och maila mig din adress så jag har den på lager så det inte bara blir julkort åt ena hållet i fortsättningen. :-9



Skivan spelas redan.. tar med den till Lilla Gula nu i em...

2011-12-16 | 14:54:16
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Anna/Frostrosor säger:

Wow, vilka finingar till kort! Ja, visst är hitta.se bra! Använder också den tjänsten!



Vill passa på att tipsa att jag tävlar ut 3 kit julgodis, till ett värde av 120 kr per kit. Bara att skriva ett julklappsrim, och det fixar väl en julfantast! :-)

2011-12-16 | 15:27:02
Bloggadress: http://frostrosor.blogspot.com
Mrs K säger:

Blev så glad när jag hämtade posten idag:)))Tack min finaste Ica!!Kraaam

2011-12-16 | 17:18:37
Anonym säger:

Vilken nytta man har av nätet ! Otroligt ! ; )

Fast jag är bakåtsträvare... :}

2011-12-16 | 18:53:19
Bloggadress: http://atasteofchristmas.blogg.se/
Tomtenissan jul säger:

Vilka fina julkort

2011-12-17 | 15:13:24
Bloggadress: http://tomtenissansjul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback