Tomtesemster

Nu har jag semester i en vecka. Här ska städas och fejas, gardiner ska sys och det ska bli fint och adventigt och rött och juligt och alldeles... alldeles underbart.

Har faktiskt varit lite duktig idag (trots att det är vinterstudion och stafetter).

Hitills (kl 12) har jag
slängt extrasängen så att pysselrummet kan bli ett pysselrum :-)
satt upp en taklampa i redan nämnda pysselrum (inhandlad igår på IKEA)
Tagit hand om hälften av tvätten
Tömt ut två av kökslådorna och torkat ur samt diskat lådinsatsen.

Nu är bara 98% av jobbet kvar haha


Kommentarer
Linda säger:

Åh.. tomtesemester. Det skulle jag vilja ha. men jag måste spara mina dagar till jul.

2010-11-21 | 19:49:44
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Tomtens Dotter säger:

Det är jätteskönt!

I normalfallet brukar jag ha en eller två dagar, men detta år har saker och ting blivit lite eftersatt.

2010-11-22 | 07:37:07
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/
Johanna säger:

Jag har en sån dag idag och det är helt underbar att få lite tid hemma att jobba på. det behövs ju såhär en vecka innan advent kan man säga :P

2010-11-22 | 09:58:17
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback