Pepparkakstoast med chèvreost

Nu måste jag också följa strömmen och tipsa om Allt Om Mats julsida, det finns verkligen hur många godsaker som helst där... Jag som är glöggfanatiker letar ständigt efter nya saker att servera till.

Känner jag mig ambitiös när det är dags för årets glöggpartaj kommer jag att bjuda på detta:



Bilden är snattad från Allt Om Mat.
Klickar du här kommer du direkt till receptet.

Vill du ha mer tips på godsaker till glöggen?
Skrev ett tämligen uttömmande inlägg om det för bra precis ett år sen, så spring dit och kika vettja :-)

Kommentarer
Matilda säger:

Ser gott ut! Även om jag inte gillar cèvreost. På tal om recept till glögg så hittade jag i fjol ett mycket gott recept på julmuffins innehållande glögg och andra juliga kryddor. Kan skicka receptet ifall du inte redan har det.



ps. vilken trevlig blogg! :)

2008-11-17 | 11:30:52
Bloggadress: http://flitigt.blogspot.com
Hanneles jul säger:

jag bara älskar sånt :)

2008-11-18 | 11:54:33
Bloggadress: http://hannelesjul.blogspot.com/
Anonym säger:

Åååååh! Det låter så otroligt jäkla gott! Jag älskar chèvre! Tyvärr får jag ju inte äta det nu förrän i mitten av maj... :)

2008-11-23 | 18:07:45
Pethra på Inredningsbloggen säger:

Men Du, det låter ju oerhört gott! Det måste jag testA!

2008-11-25 | 22:20:18
Bloggadress: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback