Tomte på burk

Tomtetips


Foto: Tomtens Dotter

Förra julen gjorde jag denna ljusgrupp:

Den högsta ljusstaken finns (fanns?) på Mique. I den ligger en girlang från IKEA
De två lägre ljusstakarna är köpta på Åhlens. Lite grovsalt i botten som snö, småtomtarna är inhandlade på AN Blomster och Inredning 

AN Blomster och Inredning är en av mina favoritaffärer. Ingen hemsida tyvärr, så det fick bli till en vägbeskrivning i stället. Ni som har möjlighet att gå förbi på söder bör besöka butiken snarast möjligt. Speciellt om du gillar julpynt ;-)


Kommentarer
Zarah säger:

Jättefint! Jag har aldrig tänkt på att man skulle kunna sätta ner tomtar sådär - det blev ju jättesött! (Och grovsalt som snö är en idé jag kommer snatta hejvilt, det är ju superbra!)

2006-11-27 | 09:30:35
Bloggadress: http://zarahskort.blogspot.com
Tomtens Dotter säger:

Snatta på du, kul att kunna inspirera :-)

2006-11-27 | 11:18:53
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/
Evasleva säger:

Haha, roligt! Stackarna, vill de inte ut? :)
Kanske snor idén till närmare jul.

2007-12-07 | 06:44:10
Bloggadress: http://www.evasleva.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback