Very VAB:ig vardag!

Höst = snoriga barn. Coronatider = vara hemma även vid mindre symptom. Å ena sidan är det jobbigt med VAB nästan hela tiden. Å andra sidan är det otroligt mysigt att få hänga med Elias, så det är bara att njuta. 
 
Pyjamas, raggsockor och YouTube. Det är läget just nu. Snart lite lunch och sen blir det nog att hänga på vinden och bygga lite tågbana. Fördelen med att vinden ännu är ogjord är att det finns en stoooooor yta för gossens tågbana. 

Dags att fortsätta myset. Over and out!

Kommentarer
Therese säger:

Ja det är bara att ta tillfället i akt och gilla läget och göra det bästa av det - å det verkar ni ju göra!

2020-10-01 | 14:37:42
Bloggadress: http://lurans.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback