Vad ska jag göra med trappan?

Ibland inspireras jag väldigt mycket av den svenska, lite lågmälda, traditionella julen. Ibland av det amerikanska överdådet. Nu när vi blivit med trappa funderar jag mycket på hur den ska dekoreras i jul. 

När det gäller trappräcken 
hittar jag inte så mycket svensk inspo, den amerikanska dominerar här. 

 
Här är vår trappa. Det är den man ser när man sitter i soffan och den behöver pimpas. Här ska våra julstrumpor hänga, men vad ska hända mer här? Har surfat runt lite och letat inspiration. 

 
 
 



 
Det jag konstaterat när jag samlat inspirationsbilder är att jag dras mer till det som är lite spretigt och inte så perfekt. Tuja snarare än gran. Hängande bågar framför en slinga som är lindad runt räcket. Och att jag vill måla vår trappa svart haha! 

Återstår att se var det slutar. Nu när jag landat i åt vilket håll jag vill är nästa steg att leta nån grön girlang. Resten borde jag kunna trolla fram ur gömmorna. Men eftersom jag är hemma sjuk så finns det ju lite surftid. 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback