O'boy-kris i Sverige!

Läser i Aftonbladet att Sverige tydligen befinner sig i kris. Läser lite fler artiklar. Folk är upprörda på riktigt. Kräver svar. Inga svar kan ges. I Expressen läser jag om Klaus-Peter. Han vill tjäna pengar på krisen. Systemkallops! Ska vi ha det så här? Vad gör politikerna åt saken? Hur ska landets lamslagna läge lösas egentligen? Vem kan leda Sverige ur O'boykrisen?
 
Frukta intet! Räddningen är nära. Jag leder dig ur krisen. Du ska inte behöva köpa ett paket på Blocket för 5.000 kronor. Gör själv istället!
 
 
Blanda 240 gram* torrmjölk med 1 dl kakao, 1 dl socker, 2 tsk vaniljsocker och en nypa salt. Sikta genom finmaskig sil och förvara på burk. 
 
Blanda 0.5 dl pulver med 2 dl kokande vatten. Problem solved!
 
*Semper gör torrmjölk i två olika förpackningsstorlekar. 1 kartong är 480 gram uppdelat i två påsar á 240 gram styck

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback