Ugly Christmas Sweater

Vid den tiden utfärdade klädbutikerna en förordning om att hela världen skulle kläs i fula jultröjor. Det var den första dresscoden, och den kom när Mark Darcy var Bridget Jones drömman.
 
 
Alla gick då för att köpa en ful jultröja, var och en i sin storlek. Och Ragnar, som genom sin kärlek till Tomtens Dotter, köpte den dyraste av dem alla i New York och tog hem den till Stockholm för att ikläda sig denna tillsammans med Erica, hans trolovade som väntade deras barn. 
 
 
Skämt åsido. Jag tycker att det är skitkul! När Bridget Jones kom 2001 tyckte jag att det var det töntigaste som fanns, och jag skulle aldrig ta på mig en Ugly Christmas Sweater. 2017 tycker jag att det är det töntigaste som finns, och det är klart att jag ska klä mig som den julnörd jag är. 
 
Förra året var vi i New York över Thanksgiving och Black Friday. Jädrigt kul men helt galet i butikerna just på Black Friday. Jag köpte faktiskt med mig två DIY-kit, som jag hade tänkt till glöggfesten, men det blev inget av med det. Eller alltså, glöggfesten blev av. Men det var ingen som ville pimpa tröjor. Får se om de kommer till användning i år 👍
 
 
Har du nån Ugly Christmas Sweater? Lägg ut en bild på din blogg eller på Instagram vettja! Vill se 😁
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback