Lite shopping, mycket kärlek

Jag har ganska mycket julsaker. Eller okej... jag har MYCKET julsaker. Försöker verkligen att inte köpa på mig mera prylar men ibland är det svårt....


Som när man springer på några fantastiska magra hjortar (???) i koppar. De kunde faktiskt inte så kvar i butiken. De MÅSTE få följa med mig hem. 


Så nu står de på skänken och sprider mys. Och jag är glad! 

Ni som hänger med på instagram (@tomtens_dotter) har nog märkt att jag gått och blivit med pojkvän under sommaren. He's a keeper! Dock är det där med julpynt inte hans stora lycka i livet. Han blev lite förskräckt, nästan rädd, när vi var nere i mitt förråd häromdagen. 

Jag: "...och i de där kartongerna är det julgranspynt!"
R: [Tystnad]
Jag: [glad och entusiastisk blick]
R: "Ooooookej?"

Nåväl. Det blir nog folk av honom med. Han gillar glögg i alla fall. Så det finns hopp! ❤

Ha en fin dag. Och kväll. På vårt schema står det Madonna-konsert 😊😊😊

Kommentarer
Annakarin Larsson säger:

Hejsan dom va fina, tror nog att ett par vill flytta hem till mej oxå. Vart har du hittat dom?
Ha en trevlig Helg

Svar: hej! jag har köpt dem på A.Yesh. Rutger Fuchsgatan 6, tbana skanstull
Erica AKA Tomtens Dotter

2015-11-14 | 14:09:24
Sara säger:

Så rackarns fina!

2015-11-16 | 18:21:17
Bloggadress: http://vardag.nu
Jessica säger:

MEN!!! HUR fina?! Jag förstår att du behövde dem. Såklart.

2015-11-24 | 11:23:04
Bloggadress: http://www.babyitscoldoutside.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback