Valdag

Det är något speciellt med vädret på valdagen. Jag kan inte minnas att det någonsin varit dåligt väder på  valdagen (om vi enbart pratar septembervalen alltså). Sensommaren visar sig alltid från sin bästa sida. 
 
Jag hoppas att alla väljer att rösta. Att ta tillvara på tillfället att bestämma hur landet ska styras. För detta är den sannaste graffitivägg som någonsin sprayats:
 
 
Nu sitter jag på uteplatsen och njuter en kopp the. Strax dags att gå till vallokalen och använda den rättighet jag har som medborgare i ett demokratiskt land. 
 
glad valdag till er alla!

Kommentarer
Lina säger:

Idag kan jag själv slappna av och njuta av vädret. För det är fint, iaf här i Skåne. Själv röstade jag för en vecka sedan... :-) Väggen - så sant, hoppas fler vill förstå det!

Ps. jag kommenterar sällan, men tokgillar bloggen!

Svar: Hoppas att det fina vädret håller i sig!
Stort tack för dina fina ord. Det värmer :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-09-14 | 16:32:26

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback