Jul hos Illums Bolighus - jag vill ha ALLT!

I helgen har jag haft besök av min syster, svåger och systerson. I lördags var pojkarna på mässa medan jag och syrran rände runt på ungefär varenda inredningsbutik i centrala Stockholm.  Det kändes i fötterna när man kom hem om man säger så.
 
Bjuder på en suddig bildkavalkad från Illums Boligshus. Det finns så jädra mycket snyggt där, och det är så snyggt presenterat. Om jag hade mera pengar så skulle jag lugnt kunna köpa på mig några hundra julgranskulor :-)
 
 
 
 
 
Dessa guldglittriga överdimensionerade rosetter skulle så jädra gärna vilja bo i min julgran. De SA faktiskt det till mig. Men jag lyssnade inte på det örat. Faktiskt. Jag kände mig väldigt duktig då :-)
 
 
 

Kommentarer
Jessica säger:

Vad mysigt med julpynt, längtar tills det blir dags att köpa massa sånt! Hur mycket kostade de guldiga rosetterna? :)

Svar: Minns inte riktigt. 59 kronor TROR jag... Men ta det för en halvsanning bara :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-11-03 | 22:53:57
Bloggadress: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Tess säger:

JAG SVIMMAR! Rosetterna!!!! Jag måste åka dit så fort jag bara kan. De SKA få bo i min gran.. eller var de jättedyra???

2014-11-05 | 11:19:29
Bloggadress: http://www.seenbytess.se
Tess säger:

haha nu såg jag att ovan också hade frågat samma... ok några rosetter ska få bo i min gran. Det är jag värd. Guld och rosa i granen i år ;-)

2014-11-05 | 11:20:11
Bloggadress: http://www.seenbytess.se
Lillgarden säger:

OJ, där var en massa fint där!!

2014-11-06 | 16:44:58
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback