Sparkdräkt, någon?

Vintern är ju som gjord för att sitta inne och mysa. Glögg. Varm choklad. Irish coffee (vilket är helt värdelöst för mig som varken gillar kaffe eller whiskey, men ändå...) och the i mängder. 
 
Titta på en mysig film eller tre. Slappa med vinterstudion. Spela sällskapsspel med familj eller vänner.
 
Och myskläder. Knalla runt i myskläder hela dagen. Älskar't! 
 
 
Men vad säger ni om denna? Kan ju inte kalla det OnePiece, men ja. Ni fattar. Vore inte denna helt perfekt för mellandagsmyset? Så gräsligt. Så kitchigt. Så galet roligt :-) Men nej. Den fick stanna kvar i butiken. Den var inte till mig haha! 
 
Ha en fin dag :-)

Kommentarer
Julpussar säger:

Åh, jag älskar den!! Precis som du skriver; gräslig, kitchig och alldeles underbar! Kan du avslöja i vilken butik du hittade den..? :)

Svar: Nej jag kan ju inte det... För jag minns inte vad den heter. Men det var på en outlet i Chicago... Så du kanske inte är så behjälpt av att veta vilken butik det är ändå :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-12-02 | 05:17:52
Bloggadress: http://www.julpussar.wordpress.com
Linda / CandyGirl säger:

Nej gud NEJ... här kommer inte nåt sånt över min tröskel. NEver ever...

Mina myskläder får bli tights och en gosig tröja.. om det inte bara är morgonrocken.

2014-12-02 | 14:47:00
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Martina - Jultiden.blogg.se säger:

Den är så ful att den blir fin.. eller nja.. inte direkt men det skulle vara kul att gå runt med en sådan hemma vid jul :)

2014-12-02 | 21:18:07
Bloggadress: http://jultiden.blogg.se
Anonym säger:

Haha, nej, nej, nej... ;-) Jag håller mig till sköna merinoull mysbyxor och en luvtröja i samma material. Det är göttigt det!
Men älskar att vi alla (då tänker jag på människan i stort) tycker om olika saker.

2014-12-03 | 10:24:03
Tess säger:

Robban Broberg varning hahahaha

2014-12-03 | 23:23:44
Bloggadress: http://Www.seenbytess.se
CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö säger:

Alltså, det finns något djupt sympatiskt i tanken att ha den här på sig istället för att folk klär upp sig i obekväma röda finkläder. Med det sagt, nej jag tänker inte ha den på mig.

2014-12-04 | 09:38:16
Bloggadress: http://crimsonanna.blogspot.se
Julpussar säger:

Attans! Nä, då hjälper det ju ändå inte..
Men häftig var den! Och tack än en gång för tipset om Targets webbshop, tyvärr visar det sig att de inte heller skickar utomlands...
Men men, jag får väl se till att planera in nästa Amerikaresa lagom innan jul så jag kan fylla resväskan med julbelysning!

2014-12-05 | 06:48:00
Bloggadress: http://www.julpussar.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback