Med doft av pepparkaka

Rökelse... Det är något jag inte tänkt på sedan tonårens glada dagar. Så fick jag plötsligt ett paket i födelsedagspresent och OJ vad nostalgisk jag blev. Och vad gott det luktar! Tände en igår morse och hela köket luktade pepparkaksnostalgi!
 
 
Denna rökelse kommer från Zara Home och doftar som sagt pepparkaka. Den typiska rökelselukten finns så klart där också och kombinationen är underbar :-)
 
Nu ska jag provsmaka pralinerna jag gjorde igår. Två nya sorter blev det. Och om de blev goda så får ni så klart recepten!
 
Ha en fin tredje advent!

Kommentarer
Linda / CandyGirl säger:

jag har nog aldrig testat rökelse... kanske man borde göra

Svar: Jag hade glömt bort att jag gillar det. Men jag gillar det. Prova :-) Gillar du det inte så är det inte många kronor som har spenderats...
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-12-14 | 09:57:21
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback