Keramiktisdag på en måndag

Igår var jag upp på keramiken för sista gången för terminen. Hämtade en liten grej. Sade god jul. Glaserade en annan (som kanske hinner bli klar om jag har tur) men nu är det "riktiga" slut för året. Nya tag nästa termin :-)
 
 
Ni som hängt med under hösten kanske kommer ihåg mina garnnysteskålar som jag har gjort (om inte: skrolla nedåt i kategorin Keramik). Detta är den tredje och sista. För den här gången. Det lär nog bli flera, för det är bland det roligaste jag har gjort i lera.
 
Men nästa år SKA jag få till ett durkslag till mig själv. Det är på tiden... Men det är lååååångt till 2015 :-)

Kommentarer
Veronica säger:

Snygg och kreativ skål :)
Så långt är det inte till 2015, typ 2 veckor kvar av 2014 :-D

Svar: Schh! Jag lever i förnekelse och försöker bromsa tiden. (Det går dock inte så bra...)
Tack för dina fina ord om skålen :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-12-16 | 20:34:45
Bloggadress: http://kopcentrum.nu/
Jessica säger:

De där är så snygga och smarta och roliga!
Perfa julklapp också!

Svar: I love them. Så roliga att göra också!
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-12-16 | 21:14:23
Bloggadress: http://julilaloland.blogspot.se/
Julpussar säger:

Himla fiffig grej och just den här var galet rolig och fin! Kunde inte låta bli att skratta när jag såg den. "Han" ser så himla glad ut! :)

Svar: Ja! Han gör ju det. Han påminner mig om min snögubbe Johansson :-) samma glada och oföreställda min :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-12-17 | 11:09:55
Bloggadress: http://julpussar.wordpress.com
Lillgarden säger:

Snygg!
Och ett durkslag till dig själv låter som en bra grej 2015!

2014-12-23 | 09:30:34
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback