En kappsäck full med guld...

...hade jag med mig hem från USA. Närmare bestämt guldiga julgransprydnader. Jag hade redan sedan tidigare bestämt mig för att årets gran skulle gå i vitt och guld. Granen kläddes innan jag åkte iväg - dock utan att få på sig pricken över i:t, nämligen glitter. Visste ju med mig att det fanns risk för att en hel del pynt skulle slinka ner i bagaget...
 
 Så jädra nöjd över skridskorna. Jag såg dessa när jag var i Lübeck för två år sedan, men köpte dem aldrig eftersom jag tyckte att de var för dyra. Jag har grämt mig sedan dess, ska ni veta! Nu var det inget att fundera på - de skulle bara med hem. Tyvärr hade de endast 6 stycken, men det kanske kommer fler tillfällen i framtiden. 
 
 Tomtens renar har tappat bjällrorna. De bor numera i min julgran. Jag har inte sett bjällror som något jättejuligt tidigare. Men allt ändrades när jag såg Polarexpressen för första gången för sisådär 10 år sen. Och nu har jag plingelingeling även i granen. 
 
Nu tror jag faktiskt att granen är klar för i år. Ska försöka hitta fotoljus idag så att jag kan visa upp den för er också! Men om någon har några bra tips för att fota en fejkgran så säg till. Förra året behövde jag 5 sekunder i slutartid för att få något som ens liknade ljus....

Kommentarer
Lillgarden säger:

Vilket fint pynt du hittat! Ska bli kul att se det färdiga resultatet!

2014-12-06 | 15:54:16
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Linda / CandyGirl säger:

Ser fram emot bild!

2014-12-07 | 10:52:59
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Therese Bjärstig säger:

Guld, vitt och brunt, annars samma lika :-) Och EXAKT även jag fick upp ögonen för bjällror efter Polarexpressen!!! Åhhh så skönt det är att titta in här å inte känna sig nördig utan HELT normal ;-D KRAM

2014-12-07 | 11:35:55
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback