Dagens juliga (i kronologisk ordning)

  • Mamma MMS:ar inspiration och innehåll till årets adventsljusstake
  • Sofia kommer förbi jobbet med lite hemmagjord glögg som hon tycker att jag måste smaka. TACK så mycket, den var supergod!!!
  • Kommer hem och möts av en avi från ett bokförlag. Imorgon ska jag hämta ut recensionsexemplar (av vad låter jag er vara nyfikna på ett tag till)
  • I min hjärna pågår det en febril aktivitet. Jag håller för fullt på att komponera praliner i huvudet.
Händer det något juligt i ditt hörn av världen? :-)

Kommentarer
Niil säger:

Nyfiken på vad för bok du ska recensera!

Jag har varit ledig idag, så jag har hunnit med en himla massa juligheter:
Kollat på julkalender i sängen, "rekat" för årets pepparkakshus, köpt och läst Allers Julmagasin, druckit varm choklad (två gånger ;P) och gjort julkort (och lyssnat på mer Harry Potter!).

Svar: JA!!! Julmagasin :-) Imorgon kommer 101 idéer!Shit vilken mysdag du verkar ha haft.
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-07 | 21:27:00
Bloggadress: http://ximasbynilli.blogspot.se/
bina säger:

jag åkte hem till mamma och hämtade mina julgrejer idag, var mysigt att kika igenom allt. :)

Svar: Åh vad härligt!!
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-07 | 23:51:58
Bloggadress: http://fames.se/ennyjul
Therese Bjärstig säger:

Undra just om det är Ernst nya bok.... Jag bläddrade i den i helgen, och jo, vackra bilder, men njaaa inget nytt under solen, iaf inget jag var beredd att betala för. Sak bli spännande att se vad du ska recensera, kanske jag får tips på bättre julbok av dig :-D KRAM

Svar: Nope. Inte Ernst. Han är ingen av mina favoriter...
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-08 | 08:05:52
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Eva S säger:

Ser fram emot vad du komponerat i huvudet - för du tar väl med kompositionerna??? :)

Svar: Jadå. Vi får väl surra lite innan om VAD som ska göras, vem som handlar med vad osv :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-08 | 12:14:35
Ann-Charlotte säger:

I söndags gjorde syrran och jag julpyssel med kottar, grenar, färg och glitter medan vi-självklart!-lyssnade på julmusik:)) Mysigt! Idag hoppas jag komma iväg till affären för att köpa Allers julmagasin:)

Svar: Härligt! Det låter som att ni hade en toppensöndag :-) Fick du tag på Allers idag då?
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-08 | 14:11:53
Ann-Charlotte säger:

Ja, nu har jag hemma igen med Allers julmagasin samt 101 ideers julnummer:))) Äntligen börjar det hända lite julsaker i samhället!!!

Svar: Japp. Det känns skönt att inte vara ensam IRL :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-08 | 19:38:00

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback