Sneek peek

God morgon på er! Fy sjutton vad skönt det var att sova till klockan 11 idag. Har inte ens avslutat dagens första thekopp ännu. Sitter och tar det jättelugnt även om jag borde köra igång. Jag måste röja upp i lägenheten, åtgärda ett stopp i duschen och sminka mig. 
 
 
Jodå. Halloweenklänningen blev klar till slut. Ni får en liten tjuvtjik på temat här - för visst är det fler än jag som är less på grått och regn och lera?
 
Återkommer så klart med bilder. Men tänker inte visa något här innan festen har varit :-)
 
Ha en riktigt fin helg

Kommentarer
Axelina säger:

Åh vilken underbar morgon! jag sov nästan lika länge, av någon anledning ringde inte min klocka men såhär i efterhand är jag rätt glad över det! Nu fick jag äntligen sova ut!

Svar: Visst är det underbart... Så skönt att sova några timmar mer än vad man tänkt sig från början :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-02 | 12:42:07
Bloggadress: http://ourchristmas.blogg.se
Nilli säger:

Gött att klänningen är klar, jag har hållit mina tummar, minsann! Temat ser väldigt fint ut, me like! Jag drog igång vid 10-tiden, bakar pumpacheesecake och ska städa hela lägenheten, innan gästerna kommer ikväll, hyvlat CJs huvud sen kommer nog min kostym med hår och smink säkert ta runt tre timmar, så jag har lite å göra...;)

Svar: Du, du såg HELT fantastisk ut!!!
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-02 | 14:01:43
Bloggadress: http://ximasbynilli.blogspot.se/
Therese Bjärstig säger:

Åhhh jag vill ju se dig med full mundering!!!!

Svar: Nu så... Nu är det fixat :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-03 | 21:36:10
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback