Rent hus, slapp kväll!

Pust! För några timmar sedan åkte syster och company tillbaka norrut. Sedan dess har jag ägnat dagen åt att återställa lägenheten till ursprungligt skick. Såååå skönt. Det mesta är städat nu, ska bara dra av med dammsugaren i vardagsrum och kök, sen är det klart.
 
Och jag har tvättat! Nu förtjänar jag faktiskt applåder och hejarop! Faktiskt.
 
 
Eftersom jag kört hårt hela dagen passar jag på att slappa. En glögg och en film. Nu är det jul igen 2. Snart är den slut, då blir det en vända med dammsugaren, packa in ren tvätt i garderoben. Sen en dusch, en rentvättad OnePiece och Nu är det jul igen 3. Följt av en god natts sömn i ett nystädat sovrum och en renbäddad säng.
 
Ha en riktigt fin kväll!
 
 

Kommentarer
Linda / Candy Christmas säger:

*applåderar och hurrar och gör vågen*

:-)

Svar: Tack :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-11 | 22:00:41
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/candychristmas/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback