Juliga sängkläder

Som jag har sagt tidigare (part 1) så brukar jag göra jul i sovrummet genom att bädda med juliga sängkläder. Men som jag också sagt tidigare (part 2) så har jag shoppat ett dubbeltäcke. Och jag måste prioritera att köpa vanliga sängkläder innan jag köper juliga sängkläder.
 
Sen var det det där med att ligga hemma och vara sjuk. Och därmed ha en massa surftid som jag inte skulle ha haft annars...Så naturligtvis har jag hittat fina och juliga sängkläder i alla fall...
 
Eget kollage med bilder från Zalando
 
Nu är jag fullt medveten om att några dagars sjukskrivning inte bara innebär mer tid att surfa. Det innebär även mindre pengar i plånboken. Men jag blev väldigt väldigt kär i det första bäddsetet med granarna och snöflingorna. Det skulle bli så fint i min säng. Faktiskt. Gahhh... Får nog suga på den karamellen några dagar.
 
Önskar er alla en fin fredag och en trevlig helg.

Kommentarer
Therese Bjärstig säger:

Åhhh, jag blev kär både i ettan å trean, borde klicka hem juligt till sängarna, luran efterfrågade nämligen det.... Men de blev glada som bara den då de fick en present i morse sedan jag var i stan i går, var sin julgardin. Jag har fostrat dem bra ;-D Trevlig helg!

Svar: Verkligen! Men äpplen faller inte långt från trädet :-) Minns första gången familjen var och hälsade på i nya lägenheten. Då delade jag min 3:a tillsammans med en vän, som är betydligt mer förtjust i prylar än vad jag är. Grejer överallt i hennes sovrum. Simon, då 4 år var förfärad och slog ut med händerna: "Men! Hon har ju ingen FÖLVAAALING" Så vi har en lill-Ernst vi med :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-22 | 07:54:09
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Therese Bjärstig säger:

ASG!!! Fölvaling är ju A och O, tur han greppat det vid tidig ålder :-D

Svar: Vissa kommentarer är lite obetalbara! Detta var en sån :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-22 | 08:39:20
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö säger:

Granarna och snöflingorna är fint. Passar inte riktigt hos mig men fint. Är glad att jag har hittat den här bloggen =)

Svar: Tack Anna! Det värmer!!! Du är så välkommen - och välkommen tillbaka :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-22 | 09:16:48
Bloggadress: http://metalanna.blogspot.com
A holly jolly christmas / Amanda säger:

Åh trean var fantastiskt fint!

Svar: Visst är det härligt. Och går i turkost också....
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-22 | 10:11:22
Bloggadress: http://ahollyjollychristmas.blogspot.se
freja säger:

Så fina! Alltid roligt med lite nya saker i hemmet så det inte är likadant alltid. Men brukar alltid bli att man handlar för mycket när man hittar på mycket man vill ha haha :)

Svar: Mmm, men jag har faktiskt blivit bättre på det där med att okynnesshoppa och tänka efter vad jag egentligen VILL ha och BEHÖVER. (blev tvungen efter att ha shoppat en lägenhet haha)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-22 | 17:07:07
Bloggadress: http://frejamarley.blogg.se
Linda / Candy Christmas säger:

Håller med - första var fantastiskt vackert...

klickade du hem det?

Svar: Nej.. Jag avvaktar lite och håller en tumme för att det blir lite rea närmare jul/efter jul
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-24 | 09:38:39
Bloggadress: http://www.candygirl.nu%20/candychristmas
Maria säger:

Åh, den andra gillade jag jättemycket men jag hittar inte den på Zalando :( Kommer du ihåg vad den hette eller vad den kostade?

Svar: Hej! Minns tyvärr inte vad den heter - men jag hittar inte heller åt den nu. Kan vara slutsåld... Sno bilden och maila Zalando vettja :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-01 | 10:33:09

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback