Vackra vinterdagar

I torsdags tappade jag min dator i golvet. Konstaterade rätt snabbt att den hade klarat fallet fint, så det var inte så mycket att bekymra sig om. I lördags skulle jag ta fram kameran (jag köpte en systemkamera för nån månad sedan) och gå ut och fota lite. Först var det strålande sol och klarblå himmel och isiga kristaller på buskarna. Sen var det världens vackraste solnedgång.

Tyvärr visade det sig att minneskortet till kameran, som satt i datorn vid fallet, verkar ha fastnat i någonting och dragit sin sista suck. Tur att det var tömt.... Och tur att jag har en mobil med en fungerande kamera för vissa dagar vill man faktiskt föreviga.
 
 
 

Kommentarer
Therese säger:

Härliga vinterbilder!!! Trist på minneskortet, men ändå tur i oturen att det inte var mer som pajjade. Här är det iskallt omän en fin dag. Ang snögubbarna är de efenitivt en keeper, mina är också framme, mer vinter en jul. Japp. Så säger vi. KRAM

2013-01-21 | 11:20:12
Bloggadress: http://lurans.blogg.se
Fru Nattfrost säger:

Vackra bilder, den längst ned var min favorit. Vinterskymning... får minnesbilder från när man var liten och ute och lekte, det blev alltid lite spännande/magiskt skimmer över lekarna när vinterskymningen sänkte sig.

2013-01-21 | 11:43:52
Bloggadress: http://www.nattfrost.se
Fisan säger:

Så fint det är där, jag ser vart du gått ;).

Bommade allt bra ljus hela helgen och känner mig lite besviken för det. Men det är ju bara januari så jag hoppas på strålande sol och gnistrande träd fler helger. Synd att du inte fick använda din nya kamera. Personligen har jag investerat i, inte bara 2 utan 3 minneskort. Livsfarligt att vara utan minne!

Svar: Då får du knacka på och tigga till dig en kopp the nästa gång du är i krokarna :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-01-21 | 11:50:52
Bloggadress: http://rdetbarajageller.blogspot.se/
Ann-Sofi MATSAFARI säger:

Underbara bilder:) Gnistrande fina!

2013-01-21 | 14:33:37
Bloggadress: http://matsafari.matmolnet.se
Linda säger:

Tur det bara var minneskortet då... Har det fastnat I datorn eller har det gått sönder? Jag hade ett som fastnade här om veckan - det fick jag ut genom att peta med tandpetetare !!!

2013-01-21 | 16:29:13
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Sanna säger:

Vackra vinterbilder! Säga vad man vill om denna årstid men fin är den :)

Svar: Oh yes! Jag GILLAR iofs vintern väldigt mycket. När det är vinter.... Iofs gillar jag alla årstider väldigt mycket - älskar själva variationen. Bäst är övergången från en årstid till nästa...
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-01-22 | 10:24:33
Bloggadress: http://engnuttasocker.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback