Ett hjärta till mig!

För några år sedan fick jag en upplevelse i födelsedagspresent. Jag fick göra något som jag drömt om sedan jag var liten. Jag fick nämligen testa att blåsa glas på Bro Glasbruk. Det var en helt fantastisk upplevelse som enbart förstärkte min önskan om att verkligen lära mig det hantverket.
 
 
[Bildkälla]
 
Bro Glasbruk tillverkar fantastiskt fina glashjärtan, så jag passade på att shoppa med mig ett sådant därifrån. Detta pryder nu min toalett, och det är ungefär så mycket som jag tänker uppmärksamma att det skulle vara något speciellt med den 14:e februari.
 
Så det så.
 
Jag? Singel? Vad får dig att tro det? :-)

Kommentarer
Johanna säger:

Vackert! Jag älskar glas!

Svar: Jag med. Framförallt själva framställandet av det. Jag kan sitta hur länge som helst och titta när jag väl är på något ställe där man får titta. Typ skansen.
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-02-14 | 08:42:33
Bloggadress: http://www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
Lillgarden säger:

Fint!
Alla hjärtans dag är ingen dag jag ngnsin gillat singel eller inte... Bara en köp-dag...

Svar: Mmm, men jag gillar det. Egentligen. Jag gillar bara inte köphetsen runt dagen...
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-02-14 | 08:43:42
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Flipfloppan säger:

Väldigt tjusigt! F ö förstår jag hur du känner och jag kommer med ett utförligt inlägg fullt av självömkan senare idag.. ;)

Svar: Självömkan är bra! Ibland :-) Men jag lyckades faktiskt få mig en blombukett i torsdags. Inte något romantiskt alls, men ändå :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-02-14 | 12:30:22
Bloggadress: http://paradisetvsburen.blogspot.se/
✫ Fru Eriksson säger:

Wow...Otroligt vackert Hjärta!
Ha en fin alla hjärtans dag/Kram från mig som smitit in från Melody

Svar: Det är helt underbar! Nåt fint måste man ju ha att titta på när man sitter på muggen :-)
Ha en fin helg!
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-02-14 | 16:46:24
Bloggadress: http://frunsblogg.blogspot.se/
Madeleine W säger:

Jag lägger inte heller särskilt stor vikt vid denna dag. Men utan att bli allt för blödig och känslosam, du är en underbar människa och jag önskar dig all kärlek i världen! Kramar

Svar: Kram Madeleine! Jag tycker absolut att man får vara blödig och känslosam när man säger så fina saker :-) Jag tycker detsamma om dig och är jätteglad att vi fått träffas på riktigt!!! Kram
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-02-14 | 23:31:40
Bloggadress: http://www.minvitajul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback