Färgtema för julklapparna + spartips

Är ni färdig med julklapparna? Det är jag. Äntligen. De sista två klapparna shoppades igår. Yippi! Nu ska jag bara slå in allt. Inte en enda julklapp har landat i papper. Än. Detta är färgtemat för årets paket. Rött och turkos. Så klart. Ni känner väl mig? :-)
 
 
Tänkte komma med ett litet tips. Om det är nån som är ute i sista minuten med julklapparna :-) Alltid när jag ska shoppa på nätet så tillämpar jag principen Google is my friend. Jag googlar alltid "rabattkod" + butikens namn. Eller så kollar jag på www.rabattkalas.se vilket är lite enklare - där hittar jag bara koder som faktiskt är gällande just nu och slipper koder där giltighetstiden har gått ut (det dyker upp en del såna vid googling...)
 
Hemma hos mig varvas pralintillverkning med Ernst. Bra kväll så här kvällen före lucia. Önskar er alla en fin kväll :-)

Kommentarer
Linda Candygirl säger:

jag googlar också rabattkoder. Blev snopen på att till och med hitta en till ICA hemma... :-)

Har inte slagit in en enda klapp än. Fast dom är klara.. i pricip. Lite kompletteringar bara...

Svar: Det är så jädra skönt när man blir klar :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-12 | 20:22:20
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Lillgarden säger:

Googlar alltid rabattkoder innan jag beställer saker! Supersmart!

Svar: Ja, det är bara dumt att göra av med pengar som man inte måste göra av med :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-12 | 22:11:29
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
sannas rum säger:

Jättebra tips, jag gör alltid det jag med, lika bra liksom, kan man spara in några kronor så är det ju alltid något; många bäckar små gör en stor å!

Svar: Precis. Så onödigt att inte göra det liksom :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-13 | 10:13:28
Bloggadress: http://sannasrum.se
Victorias Jul säger:

Kul med färgtema på julklapparna själv fick jag hoppa över det i år då jag hade så mycket papper å jag bestämde mig för att jag inte får köpa något nytt i år, men jag hade gärna velat det men det känns onödigt att köpa när man redan har

Svar: Jo, du har helt rätt. Jag tröstade mig med att jag kan använda det turkosa till födelsedagspresenter efter jul :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-13 | 12:58:03
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback