Arlas julklappsjakt

Snacka om en helg som har försvunnit i rask takt. Det här hade jag tänkt skriva redan i fredags, men bättre sent än aldrig.... Även i år har Arla en julklappsjakt där man kan vinna härliga priser. För att vara med och tävla så ska ni leta efter en julklapp på min blogg och på ytterligare några. Klicka HÄR för att komma till tävlingen.
 
 
Någonstans på min blogg finns alltså en julklapp gömd. Det gäller för er att hitta åt den bara. Har sett att några andra bloggar har lämnat en ledtråd. På rim. Ni gör det inte enkelt för mig att hålla stilen, tjejer...
 
För jag kan faktiskt inte rimma
Inte en minut, inte en timma                         <-Nödrim....
Men det finns något annat som jag kan
Som jag vill göra till jul, om bara jag hann
Vi får väl se hur det kommer att bli
Julklappen återfinns i nån receptkategori!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback