7:e december - mina favoritbloggar

Jag säger som Marie: det är lite jobbigt att skriva ett inlägg med favoritbloggarna, för när man väljer någon så väljer man samtidigt bort någon annan. Men ok. Här har vi mina guldkorn:
 
[Bildkälla]
Mina favoriter i julbloggsgänget:
Sen finns det en hel drös julbloggar till som jag följer. Som skriver jättebra och som har mysiga bilder. Hade jag skrivit listan en annan dag så hade den ovanstående listan kanske sett lite annorlunda ut
 
Övriga favoriter:
Ovanstående bloggar besöker jag så gott som dagligen. Är dock dålig på att lämna avtryck. Men jag är där. Några av dem gillar jag för att jag känner igen mig i vad de skriver. Eller hur de skriver. Eller vad de gör eller gillar. Andra gillar jag för att de är min totala motsats - men på deras bloggar hittar jag väldigt ofta fin inspiration. Just eftersom vi INTE är lika varandra så kan jag ju hitta saker som jag själv inte alls hade tänkt på, ta till mig idén och göra den till något eget :-)
 
 
 
Detta är inlägg nr 7 i Jessicas julutmaning.

Kommentarer
Flipfloppan säger:

Oj, här har det drösslat in inlägg och jag har inte hunnit med det jag skulle här, nämnligen att säga grattis på födelsedagen så mycket! Skitfin klänning och 35 är verkligen ingen ålder ;) Ha en fortsatt fin lördagskväll, jag har idag gjort ett pyssel som nästan fick mig totalt gråhårig...

Svar: Tack så mycket! Klänningen? Världens bästa :-) Me love it! Vad är det för pyssel du har gjort då? Nyfiken som sjutton
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-07 | 20:46:00
Bloggadress: http://paradisetvsburen.blogspot.se
Ann-Sofi MATSAFARI säger:

Många fina bloggar har du fått med och tack för att jag hamnat bland favoriterna. jag blir rörd:) Lite stolt och väldigt väldigt glad!
KRAM I MÄNGDER

Svar: Kram tillbaka! Och tack för alla skratt du bjuder på!
KRAM
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-08 | 18:08:18
Bloggadress: http://matsafari.matmolnet.se
Linda / Candygirl säger:

OJ vad kul att listas med här.. JÄTTEGLAD blev jag...


Svar: <3
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-12-09 | 22:07:28
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback