Myskväll

Igår var det en riktig myskväll. Åsa (som också åkt på samma elaka förkylning) kom och hälsade på. Istället för att sitta i varsin soffa och prata i telefon så kunde vi sitta i samma soffa och snörvla i takt. Väldigt trevligt.
 
Åsa styrde upp thaimat, filmer och glass. Jag hade en massa glögg som måste testas. Sen var kvällen räddad. 5 olika sorter hann vi testa. Det kommer alltså att dyka upp lite glöggrecensioner de kommande dagarna, känns det okej för er? :-) Vad bra! Då kör vi på det!
 
Tack för alla krya-på-mig-hälsningar. Förkylningen börjar kännas bättre. Dvs jag känner mig inte så SLUT idag som jag gjort tidigare. Näsan rinner lika mycket, jag hostar lika mycket. Men den där mattheten börjar ge med sig. Hoppas att det innebär att det strax är över för den här gången. Och jag hoppas verkligen att du slipper monsterförkylningen from HELL.
 
Ha en fin helg

Kommentarer
Emma // It's A Holly Jolly Christmas säger:

Sv; Tack, jag är riktigt nöjd med den! :) Jag är för övrigt avundsjuk på din resa till Lübeck, julmarknaden där lär ju vara fantastisk.

2012-10-13 | 15:04:03
Bloggadress: http://ahollyjollychristmas.blogspot.com
Amandas jul säger:

Mer än okej känns det! :)

Svar: None
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-13 | 15:13:59
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se
Helly säger:

Så, då är det alltså det berömda ljust i tunneln du börjar skymta? Riktigt, riktigt jobbigt med en sådan utdragen historia.

Svar: Skitförkylning. Men (peppar peppar) det går åt rätt håll. Glögg (i rent medicinskt syfte naturligtvis) verkar vara en bra kur :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-13 | 20:52:47
Bloggadress: http://hellysjul.blogspot.com
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Klokt att snora tillsammans, allt bli ju nästan roligare om man är två liksom! Å bra att du beställde burken, klart du är VÄRD den :-D Ang washitape kom jag tack vare ditt inlägg på att jag har en liggandes som jag aldrig använt, får ta å klura vad jag ska göra för skoj med den... ser ut som ett måttband... hm.. får lite kalenderidéer bums! KRAM KRAM

Svar: Kram på dig! Ska bli kul att se vad du hittar på :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-13 | 21:07:24
Bloggadress: http://lurans.blogg.se
Anna säger:

Låter som en bra kväll trots förkylning! Kul att du är så igång med bloggandet, nu måste jag se till att kika in här ofta - det går snabbt till jul :)

Har tagit en lång paus från bloggvärlden, både att skriva och att läsa, men nu försöker jag smyga igång igen (om än på ny blogg) som du såg. Kan inte wordpress alls än, så jag får exprimentera mig fram. Men tack för påpekandet om rss, tror jag har löst det nu.

Svar: Underbart. Nu har jag sparat dig, så att jag kan fortsätta följa med i din värld. Och pauser behövs ibland. När tiden inte räcker till måste man prioritera, och det känns som att man prioriterar rätt när bloggandet hamnar en bit ner på priolistan.
Ha det gott, så hörs vi mer här i cyberspace. Himla kul med ett livstecken från dig.
Kram
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-13 | 21:38:54
Bloggadress: http://trasslanna.wordpress.com/
Tomtenissan säger:

Trevligt men glöggrecentioner...de väntar jag på.

Svar: Du behöver inte vänta allt för länge... Jag sitter och skriver på dem nu, så den första kommer senare i eftermiddag :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-14 | 13:03:19
Bloggadress: http://tomtenissansjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback