Ikväll: Steel Panther på Tyrol

Förra våren var jag i Las Vegas. Hell of a trevlig resa. Helt galen stad. På ett bra sätt :-) Det var där jag såg Steel Phanter första gången. De är (var?) husband på House Of Blues, så vi bestämde oss för att dra dit och se dem. Galnaste och mest underhållande konsert jag någonsin sett. Trodde liksom inte att jag skulle asgarva mig igenom en hel konsert samtidigt som jag uppskattade musiken.
 
 
De spelar verkligen på hela 80-talsgrejen.
De är mer 80-tal än vad exempelvis Poison var när det begav sig. Och de driver den där rockstjärnedrömmen med sex, drugs and rock n roll så mycket till sin spets på ett jävligt underhållande sätt.
 
De spelade även på Sweden Rock i somras och det var nästan lika bra då. Visst. Det är inte det musikaliskt världsbästa bandet. Men good enough. Och man går ju inte på konsert enbart för att uppleva musik. Man går på konsert för att uppleva en grej.
 
Ikväll spelar de på Tyrol. Jag kommer att vara där. Kommer du?

Kommentarer
Ann-Sofi MATSAFARI säger:

Jag kräver att du flashar med pattarna ikväll! Ser fram att se bild på det i morgon;)

Svar: Haha attans att det var så himla mörkt och att kameran hade slut på batteri och om nu kameran hade haft batteri så hade jag förmodligen inte kunnat hitta sladden och ladda upp några bilder ;-) Men det var en skitrolig konsert även denna gång! Hihi glad, lycklig och lite smålurig efter att ha delat på en pitcher Mohito med Åsa :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-23 | 18:13:49
Bloggadress: http://matsafari.matmolnet.se
Linda/Candygirl säger:

Åh.. coolt. sånt gillar jag

Svar: Åhh det var så bra Linda! Du skulle ha gillat att va där tror jag :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-23 | 21:04:12
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Helly säger:

Öh, nej, vi kommer inte ses... ;) Hi hi hi.

Svar: Attans! Du missade en himla bra konsert där!!!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-23 | 23:48:15
Bloggadress: http://hellysjul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback