Första snön på bild

Som jag berättat tidigare har jag besök av min syster + familj. Vi har haft en jättemysig helg, men snart är den slut. Idag drar de norrut igen. Tråkigt! Tycker att de skulle bo i grannhuset, det vore bra. Då hade vi kunnat ses massvis - men jag hade fått sova i min egen säng :-)

Igår var vi på Walking With Dionsaurs på Globen. Nån som har sett den? Jag tyckte att den var bra, jag är ju lite nördig och gillar dinosar. Visste egentligen inte något alls om showen som sådan så jag hade inga förväntningar innan. Men om jag hade haft det så hade de nog infriats.
 
 
 

Eftersom bilderna från showen blev mörka, otydliga och suddiga så visar jag istället bilder från årets första snö. Den kom i torsdags och till min stora förvåning så ligger det faktiskt kvar lite fortfarande.
 
Om allt går som det ska idag så ska jag baka chocolate chip cookies! To be continued på den fronten, men först ska det kramas hejdå och så ska det ju åkas storslalom idag igen :-)
 
Ha en fin söndag (som ju blir lite extra lång eftersom vi ställde om klockan inatt)

Kommentarer
Linda säger:

ja den timmen tackar vi för. Fast vi förbrukade den i går kväll genoom att i stället vara uppe extra länge.

Svar: Det är ju också en variant. Det hade jag också gjort om jag inte somnat i soffan haha
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-28 | 10:37:14
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Anonym säger:

Det låter som om du haft en finfin helg! Och chocolate chip cookies blir en värdig final :) Kram!

Svar: Visst blir det? Funderar på mörka med polkagrisar och ljusa med apelsin och ingefära :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-28 | 11:02:31
Queen of Kammebornia säger:

Det var jag som blev anonym...

Svar: Mmm både din och min blogg är lite dum på det viset. Man sparas ju inte - trots att det finns en "kom ihåg mig"-ruta...
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-28 | 11:02:48
Bloggadress: http://queenofkammebornia.se
ellen säger:

Vill också ha snö! Men fick nöja mig med vacker frost imorse, inte helt fel det heller :)

Svar: Verkligen inte. Och jag upptäckte just att två smultron i rabatten rodnar. Sjukt? Oh yes
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-28 | 14:00:37
Bloggadress: http://entindrandejul.devote.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback