Biljettsläpp Iron Maiden idag kl 09:00

Idag kl 09:00 släpps biljetterna till Iron Maiden. Konserten går av stapeln 2013-07-13 på nybyggda Friends Arena i Solna. Det är ju en alldeles perfekt julklapp till någon du tycker om. Köp flera och ge dig själv en i julklapp också! Om du inte sett dem live tidigare så är det på tiden. Och har du sett dem live så vet du ju att det är värt att göra det igen. Själv har jag sett dem... hmmm.... 6-7 gånger tror jag. Och förhoppningsvis blir det en till :-)
 
 

Kommentarer
Sandra säger:

Dom är slut. Min sambo med familj är bedrövade;-)

Svar: Det gäller att hänga på låset. Min biljett är ordnad i alla fall (tack Joacim!) så det känns skönt.
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-02 | 10:45:44
Bloggadress: http://sandransjul.blogg.se
Sandra säger:

Nu fick vi biljetter också =)

Svar: Härligt! Rock on, sister :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-02 | 12:28:51
Bloggadress: http://sandransjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback