Vilken helg!

Oj vilken härlig helg det har varit! Jag hade semester i fredags. Dagen inleddes på tråkigast möjliga sätt (tvättstuga) men sen mina vänner... Sen har det varit idel tipptopp! Julbloggsträff i fredags, trerätters på Ulla Winbladh i lördags och IKEA och julgodis igår
 
Sötaste glöggmuggarna som vi drack Havtorn/saffransglögg ur i fredags. Mums!
 
Har inte haft många minuter att skriva här under helgen (tack för tidsinställda inlägg...) men ikväll ska jag sätta mig och göra ett inlägg om bloggträffen. Ska även besvara lite kommentarer, vilket jag ligger efter med...
 
För den som dör av nyfikenhet så får ni tillsvidare kolla runt hos övriga deltagare: Anna, Emelie, Ellinor, Helena, Johanna, Madeleine, Marie och Therese

Idag är det arbetsveckans första och sista dag för mig. Resten av veckan har jag semester. Nu ska lägenheten bli i topptrim inför advent :-) Ska bli så skönt att få det städat!!
 
Senare i veckan blir det en liten tävling, så håll ögonen öppna! Tills vidare: Önskar er en fin måndag!
 

Kommentarer
Therese säger:

Låter som om du har haft en toppen helg!!! Här tokshoppades det i lördags och tokstädades i söndags, hela familjen hjälpte till så nu är hela huset minus källarplanet tipp topp, källaren får vi ta till helgen... SEr fram emot din bloggträff rapport sen! KRAM

Svar: Låter som om du också har haft en toppenhelg :-)Åhhh min adventsljusstake BRÅKAR med mig. Och jag vill bli klar med den innan tokstädningen kör igång, det blir ju skräpigt av mossan... Morr...

KRAM
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-26 | 09:07:18
Bloggadress: http://lurans.blogg.se
Linda säger:

Kul med bloggträff.

Vi har mest julat på vi...klappar har handlats. , granar klätts och julgodis fixat... perfekt

Svar: Det låter som en riktigt härlig helg :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-26 | 09:48:22
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Victorias Jul säger:

Låter som en alldeles perfekt helg. Jag håller fortfarande på med min adventsstädning, jobbigt med ett stort hus sådana gånger

Svar: Mmm.... Jag tycker att det är jobbigt med en trea. Och då är ett hus bra mycket större. Och med fler skrymslen och vrår...
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-26 | 10:43:10
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se
Maries strålande jul säger:

wow vilken helg och oj vad skönt med semester och adventsfix i veckan! Så det var Havtorn/saffransglögg det missade jag, trodde det var apelsin, jag var nog för lyrisk för att ta in allt ;)

Svar: Japp. Jag tror att det var samma glögg som vi fick med oss va? Den flaskan sparas till 1:a advent. SÅÅÅ god :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-26 | 11:55:42
Bloggadress: http://julen.gladers.net
Emma says style, love & rock and roll. säger:

Så söta!!!

Svar: Visst är de :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-26 | 12:12:27
Bloggadress: http://emmasays.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback