Toka ha tur (part 2)

Var det inte lite komiskt? Skrev ett inlägg i torsdags om annorlunda julskinkegriljeringar. Hade inte tänkt att jag skulle få äta julskinka riktigt än, men titta vad mamma hade med sig när de var ner? Så i torsdags hamnade nedanstående raring i ugnen. Och eftersom det inte finns några bapelsiner att tillgå ännu så fick det bli pepparkaka/becherovka. Smaskens!
 
 
Igår kväll drog jag vinnaren av tomtefamiljen. Den kommer att få flytta hem till Isabelle och pryda hennes nya lya. Grattis :-)
 
 

Kommentarer
Christine säger:

Grattis till Isabelle.. vilken tur hon hade.. Skinkan ser smaskens ut!!!

Svar: Mmm den var smaskens. Det är något speciellt med årets första julskinka - för egentligen kan de färdigköpta inte mäta sig med de man gör själv...
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-21 | 10:43:06
Bloggadress: http://www.nattugglansgarnpasar.blogspot.com
Sofia säger:

Mmm, vad gott med skinka! :)
Provade att göra dina Kramforsbullar igår (är själv från Härnösand ursprungligen) och jag ÄLSKAR dem! :) Provade med glasyr igår och ikväll blir det nog att prova varianten med strösocker också.

Svar: Vad kul! Och det är extra roligt att du kommer tillbaka och berättar om det :-) Du gjorde mig jätteglad just nu!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-21 | 12:57:38
Bloggadress: http://fiasparlatopysslat.blogspot.com
Axelina säger:

Gudars vad gott!

Svar: Mmm det var smaskens som bara den :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-21 | 17:40:52
Bloggadress: http://ourchristmas.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback