Påminnelse till mig själv

Idag, när jag skriver detta, är det den 4:e januari och jag håller på att stöka undan julen för fullt. Tänkte underlätta för mig själv genom att skriva ner några saker som stressade mig inför julen 2011:

I lådan som är märkt med Jul - absolutsaker så finns det två rullar fönstervadd. Jag behöver alltså inte jäkta runt för att hitta snö till Rolf Berg-byn!. Tack för det!

Snälla Niklas fixade 4 förpackningar med lampor till adventsljusstakarna i ek. Jag behöver därmed inte jaga såna heller! Tack Niklas!!

Det är fiffigt med tidsinställda inlägg. För om jag känner mig själv rätt kommer jag att totalt ha glömt bort vilka bra saker det bor i mitt förråd när det kommer till förbrukningsvaror. Så jag kommer att bli både förvånad och glad när jag läser detta i november.

Trackback