Just nu: Julbloggsträff

Tidigare i år ställde Madeleine en fråga om det var fler än henne som var intresserad av en julbloggsträff. Vi var många som blev superglada över initiativet, men... Tid är en bristvara, speciellt inför jul. Så det verkade inte möjligt att få till det i år, utan vi fick satsa på 2013.
 
Anna tyckte inte att det var så roligt att vänta i ett helt år. Så hon kontaktade mig och Helena för att se om vi inte skulle styra upp något redan i år. Och vad tusan, klart att vi var sugen. Efter ett intensivt planerande via mailväxlingar fram och tillbaka så är vi äntligen framme vid the Big Day.
 
Just nu är det en kvart kvar innan träffen kör igång. Som ni förstår är detta inlägg tidsinställt... Jag gissar att vi just nu håller på att samlas, skaka hand och få koll på vilka ansikten som gömmer sig bakom de bloggar man läst i många år vid det här laget.
 
Återkommer så klart med rapport om hur vi har haft det idag, foton och så vidare. Men en sak vet jag: vi kommer att få en alldeles underbar dag!

Kommentarer
Amandas jul säger:

Hoppas ni får det superkul, så hoppas jag på att jag kan medverka nästa år istället :)

Svar: Vi hade det jättebra! Och som sagt: nästa år...
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-23 | 14:49:05
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se
Victorias Jul säger:

Känner mig inte alls avundsjuk, hoppas verkligen att ni får en toppen dag och förhoppningsvis kan jag komma nästa år

Svar: Just detta är en av anledningarna att jag flyttade från Norrland... Att kunna göra roliga saker utan att det blir ett stort projekt med resa, semesterdagar, boende och så vidare... Men hoppas att du kan nästa år :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-23 | 18:20:40
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas säger:

Men åhh så roligt!

Svar: Mmm vi hade en grym dag! Inlägg kommer senare. Orutinerade jag fick dock ett fullt minneskort mitt i allting. Morr.
Men vi ses på torsdag?!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-23 | 22:00:22
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se
Fridolin säger:

Vad spännande! Vad krävs för att få en sån inbjudan? Är ju lite nyfiken på vilka ni därute är ! :)

Svar: Vi gjorde det enkelt för oss när det gäller inbjudningarna: De som hade sagt "ja vad kul, jag vill" i Madeleines inlägg om bloggträff fick en inbjudan... Så vi bjöd in 14 stycken tror jag.
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-24 | 09:27:27
Bloggadress: http://fridolinsjul.blogspot.se
Emelie - Emelies Christmas säger:

Svar: Ja, vi kommer ses på torsdag! Om det är på Julgransvernissagen du menar? ;)

Svar: Japp :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-25 | 07:45:48
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback