Jag tävlar...

Hos Anna kan man vinna en härlig illustration. Den vill jag gärna vinna, jag tyckte att den var tokcharmig :-) Tävlingen pågår till 29:e november, men gå för guds skull inte dit och tävla - det minskar ju mina chanser att vinna ;-)
 
 

Hos Therese kan man vinna denna bok. Eftersom jag har på tok för lite kokböcker (visst har jag?) så måste jag ju försöka samla på mig en till. Tävlingen pågår till 22:a november
 
 

Hos Amanda kan man vinna en juligt röd väska från Tirapunji. Det vill jag göra, för det är jättelänge sedan jag unnade mig en ny väska. Det har nog faktiskt inte skett under hela 2012 faktiskt. Tävlingen pågår till 23:e november
 

Hos Emelie kan man vinna ett Yankee Candle. Tävlingen pågår t.o.m 28:e november
 

Ingen har väl missat de fina pepparkakorna från Arbrå Ångbageri? Dessa kan man vinna på bloggen Lantligt i Smultronbacken. Tävlingen pågår t.o.m 23:e november
 
 
Dåså. Nu ska jag bara knalla runt till er och berätta att jag också vill vara med i tävlingarna :-)

Kommentarer
Johanna säger:

Helt underbara tävlingar! :)

Svar: Visst är det :-) Nu håller jag alla tummar jag har...
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-20 | 13:27:46
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se
Anna säger:

Det blev lite jobbigt att läsa ifatt här idag... nu är jag sugen på både lussebullar, julskinka, ost och julgodis. Attans också.

Fina tävlingar! Jag, som typ gått under jorden, har inte hört talas om de där pepparkakorna, men nu blev jag ju nyfiken och ska kolla upp såklart.

(Har fö skrivit ett hyllninginlägg till dina lussebullar.Länkade till ditt recept, hoppas det är ok. Säg till annars så tar jag bort såklart!)

Svar: Hehe jag blev lite fundersam om ost först. Blev tvungen att gå tillbaka och läsa lite, men jo, det stämmer ju. Jag har bloggat ost de senaste dagarna :-)
Åhh nu ska jag gå in till dig och läsa det. Jag har inte haft tid att kolla runt på andras bloggar på nästan en vecka så jag ligger efter. Självklart är det ok att länka till receptet - det är bara kul ju :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-20 | 13:52:52
Bloggadress: http://trasslanna.wordpress.com
Linda säger:

den teckningen gillar jag... cool stil ju. hoppas du vinner

Svar: Mmm den är grym :-) Jag vill ha!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-21 | 22:19:29
Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback