Bästa bästa! Tack

 

Kommentarer
Linda säger:

åh vad kul....

Svar: Mmm mamma och syster är bäst i världen!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 10:45:46
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Melody säger:

Har tomtemor och tomtefar redan lämnat adventspaket till dig!
Jag vill också ha!
Puss Melody

Svar: Tomtemamma och tomtesyster har gjort paketkalender i födelsedagspresent till mig :-) Bästa bästa familjen!!!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 11:03:08
Tomtenissan säger:

Å...vad trevligt.

Svar: Underbart!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 12:14:50
Bloggadress: http://tomtenissansjul.blogg.se
Annas Jul säger:

Oj vad kul att få! Och att det är gjord av någon som känner en väl brukar bli det bästa!

Svar: Precis! De gjorde en åt mig förra året med, så jag är så glad. Bästa bästa familjen :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 12:48:54
Bloggadress: http://www.annasjul.blogspot.com
Melody säger:

Så du fyller år också! Är det idag? Då får vi lov att Gratulera dig!
Ha en bra dag.
Puss från Melody

Svar: Jo jag fyller år, men det är ett tag kvar... 7:e december. Men jag kommer inte att träffa familjen innan dess, så de passade på att leverera klappar redan nu :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 13:09:27
Victorias Jul säger:

Vilken rolig present. Super bra födelsedagspresent

Svar: Ja, mamma och syrran är bästaste av de bästa :-)
...vilket förhoppningsvis alla mammor och systrar är...
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 15:22:53
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se
Marre säger:

Puss på dig

Svar: Puss tillbaka!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-18 | 16:39:30

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback