Snart i en garderob nära mig!

Underbara klänning! Jag spanade in den redan för ett par år sedan, men hade inte råd att shoppa den då. 900 kronor var lite mycket. Så det fick vara. Nu är kassan lite bättre och jag begav mig ut på jakt.

I onsdags gick jag in på butiken där den såldes då. Fördelen med rock- och retrobutiker är ju att de är rätt okänsliga för trender. Att leta efter en klänning som provades för två år sen är alltså fullt görbart.

Jag hittade klänningen. Men den fanns bara i storlek 8 och 10. Det fanns inte en chans att jag skulle få upp dragkedjan i ryggen. Inte en chans.

Två år alltså. Två år och några kilo på pluskontot... Jag kunde inte ens ha storlek 10 för två år sedan...

Nåväl. Tillbaka idag. Utrustad med mina bästa "hålla-in-fläsket"-trosor. Inte ens det hjälpte. Återstår en sak: Internet. Och till min stora lycka hittade jag åt den!

Looken kompletteras med sotade ögon, jeansjacka och Converse. Nu återstår bara att lära mig att göra en SÅN HÄR frisyr.


Kommentarer
Queen of Kammebornia säger:

Hjälp vilken underbar!!! Happy you :)

Jag har njutit te ur din underbara kopp idag igen, det är fint, tack!

2012-05-19 | 01:37:59
Bloggadress: http://queenofkammebornia.blogg.se/
Linda säger:

Den var ju hur läcker som helt. En sån skulle jag kunna tänka mig. absolut.

2012-05-19 | 09:51:53
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Angela säger:

Tummen upp på den!! =)

2012-05-19 | 09:56:26

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback