Lördag, Harry Potter och mera turkost.

Lördag. Mår inte bra. Känner mig febrig, trött och hängig. Måendet passar väl ihop med pissregnet utanför fönstret. Men jag har äntligen hittat åt min MP3-spelare. Den är fulladdad med Harry Potter-böckerna, så Harry och varm choklad, och då är det inte så illa ändå.



Harry Potter är för övrigt anledningen till de senaste dagarnas tystnad. Har varit lite fokuserad :-)

Innanför fönstret fortsätter den turkosa perioden, och det senaste tillskottet är ett litet durkslag som fick följa med mig hem från Åhlens tidigare i veckan.

Ha en fin lördag.


Kommentarer
Queen of Kammebornia säger:

Harry Potter är ett gott skäl för tystnad. Och tillsammans med varm choklad låter det alldeles underbart! Min guddotter säger att vårt hem är som Kråkboet, det tycker jag är en fantastisk komplimang. Och vår katt heter Sirius, guess why?

Krya på dig!!!

2012-05-12 | 15:52:00
Bloggadress: http://queenofkammebornia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback