Härligt!

Okej, det är bara att konstatera: att vara instängd i tjocka kläder i ett halvår är INTE bra för figuren. Insåg i förrgår att jag mest av allt påminde om en blek valross när jag satt i bikini, så det är bara att köra igång.

Började så smått i helgen, och går bjöd verkligheten på ytterligare en dag med strålande sol. Jag passade därför på att ta första promenaden hem från jobbet.

95 minuter. 9,5 kilometer. Det är en bit. När de första 9 kilometrarna är avverkade väntar detta:



Kan informera om att uppförsbacken, följt av trappor, följt av ÄNNU flera trappor på andra sidan tunneln är jobbiga nog efter en kort promenad. Efter en längre promenad känns det fullt rimligt att ringa och beställa en helikopter.

Men å andra sidan: När jag kom hem blev det ytterligare en kväll med uteplats, bikini och fotbad. Lägg till doften av syrener på det, och ni har förklaringen på rubriken!



Gårdagens stegräknare: 18.238 steg!


Kommentarer
Linda säger:

Åh.. syrenerna är en bit borta här ännu. Först kommer häggen. Om ett par veckor skulle jag tro.

2012-05-22 | 17:39:18
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Nästan 20 000 steg, du är ju galen människa, fast på ett positivt sätt!!! Inspirerar, får nog hasa mig ut på ett iformpass i morgon bitti i kväll satte latmasken å ett skavsår stopp för planerna... KRAM

2012-05-28 | 23:52:47
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Queen of Kammebornia säger:

Jag säger wow! du är duktig! Och syréner doftar himmelskt!

2012-05-30 | 17:31:54
Bloggadress: http://queenofkammebornia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback