Vissa saker betalar man gärna pengar för!

God mat, resor, pysselprylar, kläder, plantor till uteplatsen eller varför inte nya skor? Jag var ute och shoppade dessa raringar för några dagar sedan, men det är inte riktigt säsong ännu.



Andra saker är inte lika kul att lägga pengar på. Tvättmedel, snabbmakaroner, blomjord och tamponger bara för att nämna några exempel.

Tänkte därför komma med ett litet tips om hur i alla fall en av ovanstående tråkigheter kan bli gratis, nämligen tampongerna. För en tid sedan registrerade jag mig på sidan www.tamponsforfree.se. Man får fylla i lite frågor om sig själv och sen får man gratis tamponger i brevlådan en gång i månaden. Utskicken finansieras så klart genom reklam och asken som skickas hem har reklam tryckt på förpackningen. Men vem bryr sig? Efter utskicket får man ett formulär på mailen med några frågor som ska besvaras. Tar ett par minuter. Max.

Så om du, liksom jag, hellre får dina tamponger gratis så rekommenderar jag att du  klickar dig vidare redan nu.


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta säger:

ha ha ja du, vissa saker lägger man hellre pengar på än annat... Bra tips! Å fy för röran nedan, ofta det är så, dvs att man luras att tro att det ska vara nått som det egentligen inte är, iaf om man läser innehållsförteckningen... Har också en pappa som fiskar så jag är ruggit bortskämd p åden fronten, å då blir man ju ännu mer sur då man "blivit lurad". Å du jag, jag är så avundsjuk, så avundsjuk.... ;-) Ha det fint <3

2012-03-16 | 09:46:47
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Linda/Candygirl säger:

Läckra dojjor. Jag är bara usel på använda så platta skor. Får ont i ryggen. Jag gillar klackar!

2012-03-16 | 17:49:16
Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback