Tjena! Länge sen sist...

Så har juni blivit juli. Fattar inte vart tiden tar vägen, det har knappt blivit sommar. Eller jo, det har det, men det har regnat konstant. Sen jag planterade mina tomater i slutet av maj har jag endast behövt vattna dem en endaste gång. Skamligt.
 
Men first things first: Lägenheten är inte såld, så jag blir kvar här ett tag till. Då har jag lite tid på mig att fixa den där miljonvinsten så att jag kan köpa den själv, haha!
 
För det andra: Jag var så klart som vanligt på Sweden Rock. Ofattbart att det är tre veckor sedan. Återigen: jag fattar inte vart tiden tar vägen.
 
För det tredje: OJ vad konstigt det känns med nya bloggverktyget. Jag TROR att det är bättre, har redan hittat några funktioner som jag gillar, men oj så ovant det är.
 
Nu längtar jag efter semester och lata dagar. Det är många veckor kvar innan det är min tur, så det är tur att jag fått en liten tjuvstart i och med Sweden Rock.
 
Nåväl... Har egentligen inget speciellt att skriva. Tänkte bara lämna ett litet livstecken innan jag koncentrerar mig på TV:n och friidrotten. Ha det gott :-)
 

Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Gött med ett livstecken, du har faktiskt varit saknad! Lät skoj med Sweden Rock då har du kanske laddat batterierna så du orkar fram till semestern! KRAM KRAM

Svar: Tack Therese :-)Jo Sweden Rock var göttigt som bara den - som vanligt. 10:e året i rad nu, och det blir nog 10 till haha
Ica Ica Nötkrika

2012-07-01 | 19:39:33
Bloggadress: http://lurans.blogg.se
Linda säger:

Och Sweden rock var najjs antar jag... Spelade edguy?

Svar: Sweden Rock var klockrent!Edguy var bra (som alltid). Men jag grämer mig fortfarande över att jag endast såg de tre sista låtarna på Avantatia för 3-4 år sedan. Påminns om det varenda gång man ser Edguy :-(
Ica Ica Nötkrika

2012-07-01 | 20:57:51
Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback