Cupcakes

När till och med personalmatsalen på jobbet har hakat på den cupcakevåg som svept över landet de senaste åren, ja då måste man säga att det är mainstream. Det gör det så klart inte mindre gott :-)



Vi bjöds på dessa godsaker på gårdagens personalfest. Jag smakade den med lila topping. Det var någon form av blåbärsfromage, och sedan toppat med dajmkulor. Smaskigt värre. 

Egentligen ska jag inte pyssla med såna dumheter överhuvudtaget. Jag gör ett försök att tappa några kilon och går just nu på pulver. Två pulver, en mat per dag. Helt okej för min del, och jag har inga problem att låta bli godsaker egentligen. Så länge någon inte stoppar dem rätt under näsan på mig vill säga...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback