Ikväll: Kirsties handmade christmas

Ni glömmer väl inte? 22:05 på kanal 9 :-)
 

Kommentarer
Flipfloppan säger:

amen vad fasen..det missade ju jag! Det är lite ditt fel kan man säga, för jag gjorde dina lussebullar med min fyllning och nästa inlägg,(listan räknas ej) kommer att tillägnas dig och dem. ;)

Svar: Förlåt... Men förhoppningsvis har du goda lussebullar nu? Du har tur :-)Repris på söndag. Eller webben så klart. För jag tycker definitivt att du ska se det, det var tokmysigt!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-05 | 23:02:05
Bloggadress: http://paradisetvsburen.blogspot.se
Sockenvägens Söta säger:

Nääää attans, detta missade jag givet då jag däckade då jag nattade Bogge :-( Men jag kan lova han är lika kär i snögubben som du, för i går så såg han den då jag surfde på mobilen vid läggning och blev till sig. Till saken hör att han har en öjussligna med snögubbar på sitt rum som han ääääälskar och kommer få vara kvar hela vintern och inte bara över jul, så där håller nog en blivnde snögubbsfntst på skapas :-D
KRAM KRAM

Svar: Du har tur. Det går i repris på söndagar. Eller så kollar du på webben - för du MÅSTE kolla. Lova.
Haha lill-Ernst. Han har koll. Du borde lyssna mer på honom ;-) Ahh den där söta ljusslingan från Rusta? Har spanat på en sån jag med, men den passar inte in hos mig :-(
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-06 | 07:39:51
Bloggadress: http://lurans.blogg.se
Miss Khaos säger:

Tusen tack för det tipset, ny favorit!

Svar: För mig med. Jag tyckte att det var ett alldeles underbart program :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-06 | 11:36:46
Bloggadress: http://misskhaos.blogsot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback