Tomtar året runt?

Hur är det som? Är det fler än jag som har tomtar framme året runt? Jag pratar så klart inte om hela tomtearsenalen, men någon liten rackare? Jag har det i alla fall. En liten tomtefamilj som bor i ett av mina köksskåp.



Den här tomtefamiljen fick jag av mina föräldrar för säkert 10 år sedan och de har aldrig blivit nedpackade (förutom när jag flyttade så klart, men då blev de ju snabbt upppackade igen). Det är mina "året runt-tomtar" och de SKA bo i köket. Så är det bara.


Kommentarer
Linda säger:

Vad gulligt...



Nä några tomtar har jag inte framme annat än till jul. Men jag har två röda änglar som egentligen är julänglar. har fått dom en jul. Dom står alltid framme.

2011-09-25 | 09:39:18
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Självklart, en tjock och go liten tomte bor på toaletten året om. Tycker den påminner lite om maken ;-D KRAM

2011-09-25 | 13:56:26
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
ASSA-Nissen säger:

Ja!♥!

jeg har en gammel "nissemaske" som henger på veggen hele året ☺

2011-09-26 | 23:44:45
Bloggadress: http://nissasjul.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback