Fredagsmiddag V39

Börjar ni sakna fredagstacos? Vad sägs om att skruva till det lite och servera en tacotårta(Bara en kaka till) Jag skulle servera den med en grönsallad, guacamole, lite extra salsa och ett par iskalla Corona

Från och med nu kommer jag förresten att börja lägga ut fredagsrecepten på torsdagar istället. Om det är något som ska slängas i marinad över natten (som kommer att inträffa i ett kommande recept) eller om man vill handla i förväg eller så.


Tidigare:
V38: härlig gryta med höstsmaker (Monika Ahlberg)
V37: Lövbiffslåda med senap (Min goda sida)
V35: Kantarell- och kycklinglasagne (eget recept)
V34: Wraps med lax- och kräftburgare (á la Hassel)


Kommentarer
Lisas Vinterland säger:

Vilken taco-bomb! Man kan aldrig få nog av det goda, såg ruskigt gött ut ;) Man får lov att testa!

2011-09-29 | 19:25:28
Bloggadress: http://lisasvinterland.blogspot.com
Victoria säger:

SV: Lät spännande! Tack för tipset! :D

2011-09-29 | 22:01:15
Bloggadress: http://frukostera.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback