Fredagsmiddag V37

För några fredagar sedan hamnade jag och ett par kollegor i den vanliga "vad ska vi äta till middag, inte tacos nu igen"-diskutionen. Jag tipsade om några saker och Gabbi sa raskt att "Vad bra när någon bestämmer vad vi ska göra för mat, det här får du göra varje fredag!" Eftersom jag är en ganska snäll människa så gör jag som hon säger :-)

Så jag skapar helt enkelt en ny kategori här på bloggen som heter Recept - fredagsmiddag. Där skickar jag er vidare till ett recept som ser gott och lättlagat ut. OBS: många av recepten (flertalet om jag ska vara ärlig) har jag inte testat själv, men jag är ju en sån person som läser, inspireras, sover på saken och ett par dagar senare har tre, fyra recept bakats ihop till ett och sen föds något nytt när jag går och handlar.

Idag skickar jag er vidare till följande recept: Lövbiffslåda med senap (Min goda sida)


Tidigare fredagstips:
V35: Kantarell- och kycklinglasagne (eget recept)
V34: Wraps med lax- och kräftburgare (á la Hassel)

Kommentarer
Helena - Hellys Jul säger:

Toppen! Du får kanske starta en matblogg oxå! :)Ser fram emot julmats tips ;)

2011-09-16 | 09:42:01
Bloggadress: http://hellysjul.blogspot.com
Fru Lundstedt säger:

tack snälla =) känns kul att blogga om årets bästa tidpunkt och att man kan inspireras av alla andra härligs julbloggar =) kram

2011-09-16 | 11:34:54
Bloggadress: http://lundstedtsjul.blogg.se/
Elise Barv säger:

Hejja världens bästa Erica! Tacka tackar!!! kram Elise

2011-09-19 | 14:07:32

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback