Mysigt julklappstips så här i kylan

Nån mer än jag som vill ha en OnePiece men tycker att de är på tok för dyra? Jag gillar grejen med en stor sparkdräkt, men ser inte någon anledning att betala så mycket pengar bara för namnet, när plagget i sig är något jag ska knalla omkring i hemma i min ensamhet. Jag har letat efter andra sparkdräkter, men inte hittat någon som fallit mig i smaken. Tills nu.

Idag har de ett finfint erbjudande på GroupOn: Köp en "trendig mjukisdress" från InOne för det facila priset av endast 399 spänn. Toppen tyckte jag och klickade genast på KÖP.

För er som inte känner till GroupOn så är det en toppenbra tjänst som kommer med diverse olika erbjudanden varje dag. Jag har köpt allt från manikyr till naprapatbehandlingar till hemstädning till restaurangbesök. Det är med andra ord en väldigt bra sida att ha koll på så här i julklappstider. Varför inte köpa ett restaurangbesök till föräldrarna i julklapp?

Det man ska tänka på är att erbjudandena är tidsbegränsade. Vanligtvis gäller de bara en dag. Sen ska man även tänka på att den deal man köper har ett bäst-före-datum. Så shoppar ni julklappar: tänk på att kolla slutdatum på dealen först.

Man kan välja om man vill ha erbjudanden från sin hemstad eller onlineshopping. Eller både och så klart.

Så här kommer jag att vara klädd när jag sitter och tittar på Vinterstudion. Underbart. Känner du också för att shoppa en sparkdräkt? Gör det! Men tänk på att göra det redan idag, förmodligen gäller erbjudandet inte imorgon...

Kommentarer
Amandas jul säger:

Åh vad sugen jag blev på att köpa en TROTS att jag redan har en...

2011-10-24 | 08:37:32
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se/
Cecilia säger:

Annars finns de för 150-200kr på ullared...

2011-10-24 | 10:07:28
Katarina säger:

Visst är de söta och bekväma!!

2011-10-24 | 10:29:35
Bloggadress: http://hovkonditorn.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback