Nyfiken i en strut?

Nä, inte det minsta faktiskt. Less på strutar? Japp. Mycket. Less på limpistolen? Japp, definitivt. Det känns som om hela jag sitter fast i ett stort spindelnät av smältlim. Nobelpris till den som uppfinner lim till limpistolen som inte trådar sig? Japp. Den personen skulle utan tvekan få min röst om jag satt i Nobelkommitén.

Kom på att det inte är nån idé att städa pysselrummet innan jag är färdig med strutarna, så det var bara att sätta igång. Nu har jag gjort 12 stycken (16 totalt) och som ni förstår av inledningen är jag rätt less på dem. Men men... Om jag limmar på bokmärkena imorgon, och sen gömmer jag undan dem så kommer det att bli ett kärt återseende när det är dags att klä granen.

Sova nu. Imorgon ska jag tvätta fönster och stryka gardiner.


Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas säger:

Underbara strutar!

2011-11-21 | 23:01:48
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback